Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ по. Гарячківському ліцею
від «25» січня 2024 р.
№ _____ АГ
ПОРЯДОК
організації та проведення особистого прийому
громадян в Гарячківському ліцеї
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок регулює основні питання організації та проведення особистого прийому громадян посадовими особами в Гарячківському ліцеї Городківської сільської ради.
1.2. Посадові особи відділу адміністрації закладу, які здійснюють особистий прийом громадян:
- директор ліцею;
- заступник директора з навчально-виховної роботи;
- заступник директора з виховної роботи.
1.3. Основними завданнями посадових осіб, які здійснюють прийом громадян, є:
- реалізація положень Закону України від 2 жовтня 1996 р. №2393/96-ВР «Про звернення громадян», інших законів, указів Президента України, актів Кабінету Міністрів України, розпоряджень адміністрації ліцею, наказів відділу освіти культури, спорту та туризму Городківської сільської ради з питань реалізації громадянами конституційного права на звернення;
- сприяння у вирішенні проблемних питань, з якими звертаються громадяни до Гарячківського ліцею відповідно до чинного законодавства.
1.4. Посадові особи ліцею, які здійснюють особистий прийом громадян, у своїй діяльності керуються Конституцією України, законами України «Про звернення громадян», «Про державну службу», указами Президента України «Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення», «Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів», Положенням про відділ освіти, культури, молоді та спорту Городківської сільської ради, іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.
2. Організація особистого прийому громадян
2.1. Особистий прийом громадян директором ліцею здійснюється згідно із затвердженим графіком.
Прийом Героїв України, інвалідів Другої Світової війни, учасників бойових дій проводиться першочергово.
2.2. Організацію особистого прийому громадян директором ліцею здійснює секретар-друкарка.
2.3. Заступники директора ліцею облік особистого прийому ведуть самостійно в окремих журналах особистого прийому громадян з дотриманням вимог з діловодства за зверненнями громадян та термінів розгляду.
2.4. Якщо з питання, за яким громадянин уже звертався раніше до ліцею, то перед початком розгляду повторного звернення вивчаються всі наявні матеріали справи.
2.5. У заявника можуть бути затребувані документи, що засвідчують його особу або підтверджують відповідно до законодавства його повноваження на представництво. Відсутність таких документів може бути підставою для відмови в прийомі (ст. 5 Закону України «Про звернення громадян»).
2.6. Посадова особа під час особистого прийому громадян розглядає питання по суті, надає відповідно до чинного законодавства обґрунтоване роз’яснення та вживає заходів щодо усунення порушень (за їх наявності).
2.7. Посадова особа, яка веде особистий прийом, за результатами розгляду звернення громадянина має право, керуючись законодавством та в межах компетенції, прийняти одне з таких рішень:
2.7.1. задовольнити прохання чи вимогу та повідомити відвідувачу про порядок і строк виконання прийнятого рішення;
2.7.2. відмовити в задоволенні прохання чи вимоги, повідомивши заявника про порядок і строк оскарження прийнятого рішення;
2.7.3. прийняти заяву або скаргу (коли питання потребують додаткового вивчення і перевірки) і пояснити відвідувачеві причини неможливості розв’язання питань під час особистого прийому, а також про порядок і строк розгляду його звернення.
2.8. Про результати розгляду звернення під час особистого прийому громадянинові, на його бажання, надається письмова або усна відповідь.
2.9. Якщо вирішити порушене в даному зверненні громадянина питання безпосередньо під час особистого прийому неможливо, воно розглядається в тому самому порядку, що й письмове звернення.
2.10. Якщо питання, з яким звернувся громадянин, не належить до компетенції школи, то посадова особа, яка веде прийом, роз’яснює йому, до якого органу державної влади або місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації необхідно звернутися і по можливості надає допомогу (повідомляє адресу, номери телефонів тощо).
2.11. Інформація про прийняття під час особистого прийому рішення вноситься до журналу особистого прийому громадян.
Після прийняття рішення щодо звернення громадянина посадова особа, яка проводила особистий прийом, інші залучені до участі в прийомі посадові особи та громадянин, його представник, повноваження якого оформлені в установленому законодавством порядку, як правило, ставлять свої підписи у журналі обліку особистого прийому громадян. Ці підписи свідчать про їх ознайомлення з таким рішенням.
2.12. За умови прийняття остаточного рішення за зверненням у журналі особистого прийому громадян робиться відповідна відмітка, а всі матеріали щодо проведення особистого прийому формуються у справу (за наявності письмових документів – заяви, відповіді, тощо).
2.13. Для забезпечення кваліфікованого роз’яснення поставлених громадянином питань посадова особа має право залучає до їх розгляду працівників відділу освіти та молодіжної політики та керівників відповідних структурних підрозділів відділу освіти та молодіжної політики або одержує від них необхідну інформацію.
2.14. У прийомі громадян можуть брати участь їхні представники, повноваження яких оформлені в установленому законом порядку.
2.15. Громадяни, визначені судом недієздатними, на прийом без участі їхніх законних представників не допускаються.
2.16. Письмові звернення (пропозиції, заяви і скарги), подані під час особистого прийому, передаються секретарю-друкарці групи централізованого господарського обслуговування відділу освіти та молодіжної політики для реєстрації та подальшого направлення на розгляд визначеними виконавцям з додержанням вимог з діловодства за зверненнями громадян та термінів розгляду.
3. Відповідальність посадових осіб
Посадові особи ліцею несуть персональну відповідальність згідно з чинним законодавством за недотримання вимог Закону України «Про звернення громадян» та інших нормативно-правових актів щодо здійснення особистого прийому громадян і розгляду їх звернень.
Додаток 2
до наказу по Гарячківському ліцею
від 25.01.2024 р. №____ АГ
ГРАФІК
ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН ДИРЕКТОРОМ ГАРЯЧКІВСЬКОГО ЛІЦЕЮ
ТА ЙОГО ЗАСТУПНИКАМИ
НА 2024 РІК
Адреса для письмових звернень громадян: |
24622 Вінницька область, Тульчинський район с. Гарячківка, вул.. Соборна, 27 |
Телефон для довідок за зверненнями громадян: |
|
Факс: |
|
E-mail: |
garyachkivka-schooll@ukr.net |
ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН
№ |
Посада керівника, його заступників з відповідних питань |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Дні та години прийому |
Місце прийому (адреса), контактний телефон |
1. |
Директор |
Кінзерська Тетяна Миколаївна |
Щопонеділка з 9.00 до 16.00 |
Гарячківський ліцей 0989090919 |
2. |
Заступник директора з навчально-виховної роботи |
Окишан Наталія Іванівна |
Середа з 8.00 до 16.30 |
Гарячківський ліцей 0967107999 |
3. |
Заступник директора з виховної роботи |
Котюжанська Наталія Іванівна |
Щочетверга з 8.00 до 16.30 |
Гарячківський ліцей 0689404729 |
Додаток 3
до наказу по. Гарячківському ліцею
від 25.01.2024 р. №____ АГ
Графік
спілкування з колективом директора Гарячківського ліцею на 2024 рік
Дата проведення |
Місце проведення |
Щопонеділка |
Учительська |